Починаючи з 01 червня 2012 року набрав чинності Митний кодекс України прийнятий 13 березня 2012 року. Поряд з положеннями, які були запозичені із попереднього кодексу, Митний кодекс містить також нові процедури. Митний кодекс більш детально врегулював процедуру проведення планових та позапланових перевірок, а зокрема давання документів.
В условиях развития производственных мощностей предприятия сталкиваются с необходимостью заключения договоров купли-продажи оборудования с рассрочкой платежа. Если рассматривать такие договора с точки зрения экономического риска, то наиболее рисковое положение занимает продавец. В условиях украинского рынка компании-покупатели не всегда имеют достаточные финансовые ресурсы и материальную базу.
Самым проблемным вопросом в отношениях поставки товаров является поставка товаров ненадлежащего качества. Защита прав покупателя в суде сложный и рутинный процесс. Основная проблема состоит в том, что покупатель не всегда придерживается порядка, предусмотренного инструкциями П-6 и П-7. Как результат, суд отказывает покупателю в защите прав и интересов на том основании, что он своевременно не принял все меры, предусмотренные инструкциями.
При заключении кредитного договора, помимо ипотеки и других форм залога, банки вынуждают заемщика предоставить лицо, которое может выступить поручителем. Таким образом, банки получают дополнительную гарантию в случае невозврата долга. Дело в том, что согласно ч. 1 ст. 553 ГК Украины поручитель отвечает перед кредитором за нарушение обязательства должником всем своим имуществом.
Інститут відповідальності держави перед громадянами неодноразово був предметом дослідження представників різних правових шкіл та галузей права [1], [2].. Особливу увагу такого роду відповідальності почали приділяти після формування теорії «суспільного договору» Ж.-Ж. Руссо. В своєму відомому трактаті «Про суспільний договір, або принципи політичного права» Ж.-Ж. Руссо стверджував: «Як тільки маса людей об’єднується в одне ціле, вже неможливо спричинити шкоду одному із членів, не зачепивши цілого, і, тим більше, неможливо спричинити шкоду цілому таким чином, щоб його члени цього не відчули.
Відповідно до ч. 1 ст. 39 Закону України «Про цінні папери та фондовий ринок» емітенти цінних паперів зобов'язані розкривати інформацію відповідно до вимог, в обсязі та строки, встановлені цим Законом та нормативно-правовими актами Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку.
Відповідно до пункту 18 підрозділу 4 розділу XX "Перехідні положення" Податкового кодексу України тимчасово, до 1 січня 2015 року, звільняється від оподаткування прибуток видавництв, видавничих організацій, підприємств поліграфії, отриманий ними від діяльності з виготовлення на території України книжкової продукції, крім продукції еротичного характеру.
Починаючи з 1 липня 2012 року набирає чинності ЗУ «Про особливості страхування сільськогосподарської продукції з державною підтримкою» від 9 лютого 2012 року № 4391-VI. Відповідний Закон покликаний забезпечити спеціальне регулювання відносин виробників сільськогосподарської продукції та страховиків. Окрім позитивних моментів, Закон містить ряд протиріч та недоліків на одному з яких варто зупинитися.
Оскарження податкових повідомлень-рішень стало буденною справою більшості суб’єктів господарювання. Аналізуючи практику розгляду такої категорії страв, можна сказати що рішення приймаються, в основному, на користь платників податків. Попри позитивне вирішення справ, суб’єкти господарювання всеодно зазнавали певних негативних фінансових наслідків.
Обробка персональних даних полягає не лише в дотриманні вимог ЗУ «Про захист персональних даних» (надалі Закон) стосовно реєстрації баз персональних даних, але й в приведенні господарської діяльності у відповідність із вимогами закону. Системний аналіз закону дає можливість виділити наступні етапи, які повинні бути здійснені будь-якою юридичною особою-володільцем: